fb

Egy bizonyos szint fölött
nem süllyedünk egy bizonyos szint alá

Az Esterházy Péter Termelési-regényéből ismert – és némileg módosított – idézet olyan mély bölcsességet hordoz magában, hogy gyakorlatilag az élet minden területére igaz. Mi, elvetemült és minden ízünkben profi borbélyok úgy érezzük, hogy a szakmánkra nézve a fenti tézis különösen igaz. Munkavégzésünkhöz elengedhetetlenek a professzionális, minőségi, igényes termékek, hiszen csakis ezek garantálhatják vendégeink számára a tökéletes végeredményt és a párját ritkító borbély-élményt. Nem adhatjuk, és nem is adjuk alább egy adott nívónál, mert hiszünk abban, hogy ügyfeleink mindenből a legjobbat érdemlik.

Régen minden jobb volt?

Ígérjük, befejezzük a közhelypuffogtatást, de mivel a retró jegyében működünk, esetünkben tényleg adekvát a fenti kérdés. Egyébként nem, régen nem volt minden jobb, de tény, hogy néhány dolog annyira el volt találva már a kezdet kezdetén is, hogy egyszerűen nincs értelme változtatni rajtuk. Esetünkben ilyen a Proraso termékcsalád, amely jobbnál jobb termékekkel segíti a munkánkat.

A Prorasót a firenzei Ludovico Martelli alapította 1908-ban, ezáltal a legrégebbi borbélytermékeket gyártó márka. Kis családi vállalkozásként indult, de mára – immár a negyedik generációnál tart – az egyik legkeresettebb brand lett. Igaz, hogy kezdetben külföldi illatszereket árusított, ám idővel Ludovico gyümölcsöző kapcsolatrendszert épített ki a helyi gyártókkal és forgalmazókkal egész Olaszország szerte. Piero vezetése alatt történt a nagy váltás, amikor is az illatszerek helyett a borbélytermékekre fektették a legnagyobb hangsúlyt. Ahogy a vállalkozás egyre nőtt, és egyre nyereségesebbé vált, a Proraso piacra dobta a saját termékeit is, és elkezdhette a terjeszkedést az olasz borbély szalonokban. Eleinte a szakembereket célozták meg, de hamarosan a szélesebb közönséget is meghódították.

A Proraso már-már ikonikus borotválkozás előtti krémje, borotvaszappanja és borotvahabja egyetlen igényes borbélyüzletből sem hiányozhat, és a magukra adó férfiak fürdőszobájában is ott figyelnek. Olyan márkáról van szó, amely valóban letett valamit az asztalra, és immár hetven éve megbízhatóan hozza a magas minőséget.

Kosár

Nincs termék a kosárban

Még vásárolok