fb

Uppercut – ütős, mint egy kenguru

 

Csak a lényeg a lényeg

Az Uppercut sikerének titka egyszerű: nincs semmi laca-faca, semmi marketing-bullshit, egyszerűen kiváló minőségű, válogatott alapanyagokból készült termékeket dobnak piacra. Az egyenes beszéd és az egyenes megoldások hívei. Nem véletlenül nyúlnak vissza dizájnban és életérzésben az ’50-es évekhez, amikor még úgy érezhette az ember, hogy minden rendben van. Persze ez a múltba révedés nem jelenti azt, hogy az ausztrálok ne hallanák meg az idők szavát. Épp ellenkezőleg: jó érzékkel nyúlnak a hagyományokhoz, ugyanakkor a termékeik minden tekintetben megfelelnek a 21. század elvárásainak.

A két alapító, Luke Newman és Steve Purcell gyerekkori barátok, akik éltek-haltak a szörfözésért, a deszkázásért és persze a menő borbélycuccokért. Amikor megnyitották első szalonjukat, csak annyit szerettek volna, hogy legyen egy hely, ahol a haverok jól érzik magukat, ők pedig kiélhetik a kreativitásukat. Ausztráliában ekkoriban még gyerekcipőben járt a borbélykultúra, ezért a fiúk igazi úttörőknek számítottak. Termékeikkel pedig már nemcsak a szigetországot, de az egész világot meghódították. Az első osztályú waxok, samponok és szakállápolási termékek kompromisszummentes minősége felrázta a világ fodrászait. A márka nevére utalva azt is mondhatjuk, olyan volt ez, mint egy jól bevitt jobbhorog.

Az Uppercut cuccokat mi is szívesen használjuk a szalonban, és neked is ajánljuk, ha belekóstolnál a Krokodil Dundee életérzésbe!

Kosár

Nincs termék a kosárban

Még vásárolok